I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 24, 2011

Al Fatihah!!

Arwah Faizal isa
tyme nie dye datang sekola...
ni la kenagan aku ngan dak sekola ak..aku rindu korang..

  • hmmm...dalam kul 6.30 petang, aku dapat mesej dari salah sorg budak skola aku..dye mesej bagitaw yanh Faizal Isa, telah meningal dunia pada hari sabtu hari tu..sungguh aku tak sangka..tak silap aku kami sume baru ja jmpa dye..tak tahu pulak..hari tu merupakan hari terakhir kami jmpe dengan dye..
  • Faizal, kami di sini akan sentiasa mendoakan kaw di sana..amin..ta sangka hari tu la hari terakhir aku cakap dengan kaw...
  • sedih dan sebak aku rasa..kaw penah jadi kawan aku...kami sume sayang kaw..
p/s: tyme ni kul 8.oo malam..kejap lagi nak g rumah dye dengan dak2 skola..ad kenduri tahlil buat Faizal...lidah kelu tanpa kata2..otak blur tanpa minda..

No comments:

Post a Comment