I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 3, 2011

Ta Paham!!

hmm..
awak kata awk paham saya??
tapi kenapa awak paham bila kita bersama je..
awak kata awk ambil berat pasal saya??
tapi kenapa awk ambil berat tyme kita berdua je..
awak kata awak akan sentiasa ad untuk saya??
tapi kenapa awk sentiasa disisi saya bila kita dekat je..
awak kata awk akan cuba cari masa untuk dengar masalah saya..
tapi kenapa awk ada masa bila kita berdua je..
kenapa??bila kita dekat..awak macam sayang sangat dekat saya..
tapi kenapa bila jauh??awk layan saya macam neyh...
saya dah pk bukan2 sal awk..
betulke awk ad pompuan lain???
betulke ap y budak laki tu tulis sal pompuan tu kat awk??
betul ke??penjelasan awk belum cukup jelas bagi saya..

p/s: saya sedih sangat2..

No comments:

Post a Comment