I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 9, 2011

Bila aku tengah buhsan..

Bila tengah buhsan sume cite y ada dalam hard disk aku ni sume aku layan..
tak kesah la dari cerita korea sampai la tamil,sume aku tengok..tu sume berpunca dari aku sangat kebosanan stay kat rumah menghadap buku dan lappy sambil siapkan esaimen..

My Lovely Samsoon
first aku tengok tyme aku form 4,sampai sekarang aku still lagi suka cite ni..
kisah anak dara tua yamg pandai buat kek dan jatuh hati pada seorang pemuda :)

Boys Over Flowers :)
Aku suke cite ni, aku tengok last year, tyme cuti semester..

Wedding :)
Suke Jang Nara sebab dye comey dan cita ni kiut sangat..hahah.
kahwin lepas jumpe pertama kali kat tempat cari jodoh :)
Full house :)
feveret all the tyme, suke pasangan song hye kyo dan rain..
someyh sangat
World Within :)
Bole tahan cite nya, aku suke sebab pelakon yang aku minat berlakon

Autumn in my heart :)
sedih sangat cite ni :(
song hye kyo jugk...heee

ni antara kapel yang aku suke di dalam drama selain dari cite full house dan wedding..
drama ni jugak membuatkan aku suke pada mereka berdua,sangat romantik..

Three dad and one mommy
cite ni memang kelakar..hahahahah
aku suke giler :)

sebenarnya ada banyak lagi yang aku minat drama korea ni, tapi ni ialah di antara cite yang palin aku suke tengok ulang2...dan aku sanggup cari cd or pape la, asalkan aku tengok dari mula sampai habis..heeeee..

p/s: Lepas nie update sal movie hindustan dan pelakon nye pulak..
sibuk update blog, MDP aku ntah kemana..hahhahaha..
ok aku nak tydo sebelum aku bertambah merepak..bye :)

No comments:

Post a Comment