I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 9, 2011

Manusia

Manusia atau human memangla masing-masing banyak pe'el , aku pun tergolong jugak di dalam manusia yang banyak pe'el , kenapa ya, manusia tidak pernah puas dengan apa yang mereka ada..
kenapa ya, manusia kadang2 tak tahu hargai apa yang ada di depan mata..Aku pun tak paham dengam pe'el manusia dan pe'el aku..yela setiap orang atau manusia masing2 ada je yang mereka tak puas hati terhadap diri sendiri atau diri oarang lain..Ini adakah disebabkan kita jeles dengan orang tu atau kita memang tak suka orang tu..kadang-kadang manusia tak tahu apa yang mereka cakap atau bergurau boleh menyebabkan seseorang terasa, sebab itu la kita kena berwaspada dengan apa yang kita cakap kerana tak sume orang suka kita...

p/s: jadi aku sebagai manusia biasa ingin meminta maaf if aku ada terkata or tergurau lebih..
Aku hanya insan biasa, nobody perfect..
Tibe2 entry ak kali ni tentang Kesedaran..hahhah

No comments:

Post a Comment