I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 3, 2011

Ada ke orang yang paham kita??

Salam ..
tiba-tiba rasa macam nak update blog pulak..
tak tahu kenapa, yela perasaan dah macam nak meletup ni ..tak da sape pun yang paham .
susahla kalu hidup macamn ni, rasa macam ada someone yang akan dengar all my problem ..nut at the moment, i feel macam tak sesape pon by my side .. ohhh goosh, what hapen, is that everything gone when we gonna make it in 3 years our relantionship .. or u haave another alasan not to be by my side ..
if you really busy, tak kan la sampai tak dda masa nak dengar ur gf problem or story melainkn awak rasa gf awak ni merimaskan or something .. I'll try to find u, in time when i got here, with a lot of feeling and a lot of story to say, but we got fight and until today u never ask me, did i sihat or tak, did i ok or tak, did my event is berjaya ke tak, did i have problem or something .. nasib-nasib, tak da satu pun yang saya dengar awak tanya saya ,, oohh apa yang saya patut rsa sekarang ..

janganla nak bagi alasan, disebabkan gf awak jauh, awak ta boleh .. awak boring tak da sape nak kuar ..
dan awak memang tak suka hubungan jarak jauh .. everything kuar dari mulut awak pada malam 2 october 2011..  saya dengar dan saya ingat benda tuu.. sampai bila-bila pun tak kan lupa..

kenapa dulu tak pikir, kenapa sekarang baru nak merungut .. sedih la..
rasa macam alone by now and my all my day past is nothing ..






No comments:

Post a Comment