I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 12, 2011

Apa yang kita ada tidak semestinya kekal!!

Apa yang kita ada tidak semestinya kekal!!
kita sebenarnya yang kena hargai benda tuu..
Bukan setakat kena hargai tapi kita kena jaga benda tuu..
kadang-kadang bila dah tak suka atau marah..
Benda yang kecil pun boleh jadi besar..
Alaaa..tapi kau pernah ke cite benda baik pasal aku kat orang..
Selama aku dengar dari mulut orang2.. tak da yang baik..
Hmm..pelikla..kalau kita dah terang-terang kantoi buat salah..
Tolongla minta maaf dan hargai..tapi kau dengan bangga kata dekat seseorang yang
kau tak salah buat apa minta maaf...
Haiishh..tinggi nya Ego kamoo yer..Tolongla..Ego tidak kemana yer..
Hmm..haissh, ada banyak sangat yang saya tidak paham..
Hah?? saya amek duet kamooo ke????
Hahahaha...nak ketawa la..kalau nak amek, ta payah tunggu duet kamoo la..
Bek amek duet orang lain..lagila banyak dan berbaloi..apala..
tapi kalau saya amek duet kamoo..pon ok jugak kn..
sebab kamoo pun guna duet kitaorang untuk menunjuk yang kamoo tak kalah dengan sidia..
ahahhaa..sume ni buat saya ketawa la..haiish..mak kamoo yang call, minta maaf dan gantikan sume apa yang kamoo amek..apalaaa..yang paling pelik..mak kamoo yang minta maaf kat orang atas kesalahan kamoo..dan mak kamoo pun sudah bagitahu yang kamoo mengaku dengan dye sume..tapi bila depan2, haiyaaa,,ta mau mengaku maaa....tak paham meyh..
Eyhhh!!kamoo dah ada lebih pada orang lain..
kamoo sepatutnya bersyukur dan jangan create another fake story..
tidak maluu ke..Siyes i miss the old you..
yang tidak cakap besar o bangga..
yang tak cakap belakang o burukkn orang..
hey u..everyone cakap belakang antara satu sama lain..
Mustahil tada orang yang baik sangat..munkin ad,tapi tu lain..
people change?? memang la..sume change ke arah yang baik..
tapi kamoo, ntahla..kamoo pernah kena dlu, tapi sekarang kamoo create balik...
apa yang jadi dulu, tidak pernah kamoo kenangkan kn..
Bagi saya..apa yang kita ad tak semestinya akan kekal.
kadang2 barang yang kita sayang pon tak kekal..
lagila manusia..sume prang berubah..cara untuk berubah tu je munkin lain2..
tapi menghargai apa yang kita ad, sudah cukup bermakna daripada kita kehilangan ia..
dan ia merupakan kenangan yang paling bermakna sangat..

p/s: saya tengok kamoo kat sana pon still tak berubah..still tak mengaku sala kamoo...and still blame other people... pleaseee..u must change..and beware!! Ego can kill...

Ini entry bukan mau hentam sapa2..ini just pendapat apa yang saya lihat sepanjang Tahun ni..banyak sangat benda baik dan buruk terjadi...SEM 7 pleasee be nice to meee...


No comments:

Post a Comment