I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 10, 2011

Tak paham??

Saya rasa saya dah buat sehabis baik dah..
tolongla jangan paksa2 saya..
saya ikut rentak korang, tapi kenapa ada yang korg tak suka pasal saya
Kalau saya tak tegur sikit, katanya saya ni kurang ajar , tak sopan dan sebagainya..
Saya rasa kalau korang berada dalam situasi saya,.korang akan paham..
kenapa saya bertindak macam tu..
Untuk pengtahuan, saya tidak akan tidak suka apa yang korang buat or dengan sapa korang nak..
saya tidak ada hak, so masing2 mine of your business la kn..
Please la..kau pun mane cakap baik2 dengan aku masa aku gtw mak aku nak datang..
tapi saya diamkan je..saya hanya kalu bole nak elak sume benda ni..
sebab tu saya rajin spent tyme kat luar..
sebab hanya dye yang paham situasi saya..
Thank you Mr AH love you so muchh...

No comments:

Post a Comment