I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 29, 2010

Apa Salah Aku!!

weyh!!! sini aku nak tanya kaw...
asal kaw kerek sangat dengan aku...
aku ada sala nan kaw ke..
asal kaw nk kawan dengan kawan y sama macam kaw je ea..
eeaa..aku tahu la kaw tu up!! sume orang sayang kaw,,sume orang suke kaw..
so kaw bangga sangat la..
eeyh!! tolong la..tak perlu la kaw nak layan aku cam s.... je..
sumpah beb!! aku terasa..aku banyak kali kowt diam..
dan aku akan terus kekal diam..
so kaw bole wat apa yang kaw nak..
aku pun ta heran la kalu kaw nak menyombong dengan aku..
so what???? i dun care if u dun like me..n pretend to be friend with me..
so after dis..Go to the hell la...

p/s: plizzz..ignore entry aku neyh..mood tengah bengang + mara + kecewa..
aku dah ta nk tolong kaw dah..so lepas neyh jangan nak buat muka sangat dengan aku..
aku sayang kaw..tapi kaw??wuteva la..:(

No comments:

Post a Comment