I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, December 25, 2010

Terima Kasih!!


Birthday saya tahun nie sangat la seronok dan happening!!:)
Firstly anne,ivan dan kawan ivan, divya celebrate birthday saya dan myra kat Dataran S.A
hhehheheh..mule2 memang la nak mara kat anne sebab main tinggal saya dengan myra kt dataran tu,tp 15 minit lepas tu dorang balik bawa kek..fuuhh!!terharu sangat..thanz korang
SAYANG KORANG GILE2!!


Second, g celebrate birthday saya kat sungai chongkak, g mandi2 dan makan kek lagi..hehhe..
tak silap saya,makan kek je kan..tp appe pun thank sekali lagi..:)

lepas nie tak sabar pulak nk dapat hadiah dan celebrate dengan mak dan abah..hope sangat2 cepatla cuti..hhihihihih

p/s: 19 December 1991 saya dilahirkan dan pada 19 december 2010 genap la sya berusia 19 tahun..wah!!muda lagi...hehhe:} (padahal ta sedar diri dh tua)heheheh

No comments:

Post a Comment