I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 26, 2010

Hari Ahad Yang paling Buhsan..



  • Apa yang aku buat hari nie?
  • aku ta buat pape...
  • seingat aku dari ak bangun tido sampai la aku tydo balik malam karang..ak ta da buat pape...
  • wah!! life aku sangat boring kan..
  • nak kuar tapi letih...tp bile terperuk je kat umah..dah nk gile aku jadinya..sekarang baru kul 8.00..dan aku tak tahu nak buat ap..
  • otak aku dah bluursss gile kat rumah neyh..oohh my dior!!..sumone please help me!!
  • mood: gilo tahap maksima..suh bf call dye pulak tak banyak kedit..i miss him..ta kn nak cakap lama sikit pun tak nak..huhuhu


p/s:maaf enty y buhsan..sebab aku pun buhsan..

No comments:

Post a Comment