I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 27, 2010

shhh....

Apa yang saya patut lakukan sekarang!!
saya tengah sedih dan keseorangan sekarang!!
tiada siapa disisi saya untuk mendengar luahan hati dan perasaan saya..
apakah betul saya tak sepenting macam orang lain..
adakah betul saya bukanya diperlukan sangat?
yela..orang akan cari saya bila dia susah..
time happy, senang, enjoy..saya mana perlu pun..
dulu saya tak kisah jadi macam tu,

sebab saya pikir saya buat untuk tolong kawan2..
tapi bila lama2..baru saya sedar..kepentingan saya hanyalah sekadar bila susah..
wahh!!pedihnya hati saya..dulu kau sorang-sorang, ta da kawan..kau ajak saya kemana2 pun nan kau..teman kau makan, lepak dan semua la..
tapi sekarang kau dah ada kawan baru, kau lupakan saya..kau anggap saya ta wujud pun sekarang..
kau siap bole minta tolong saya pulak.ntahla...saya pun tak paham..
kenapa mesti kita berkawan dengan memilih bulu je..
y mana macam down sikit, cam tak pandai sikit..sume orang ignore kan..
kalu yang pandai..bole bawa diri..sume take advantage..
kenapa la yang pandai2 ni,tak bantu yang tak pandai2 neyh..
tak salah kan kalu kita share ilmu..ta da sapa y untung dan rugi..
suume neyh terletak kat bahu kita je...bukannya ad orang yang menghasut kau jangan kawan nan orang ni or pilih kawan tu..
tak!!!sume ini terletak kat dalam diri kita..
sememangnya Allah..telah bagi kita akkal dan fikiran yang cukup sifat untuk kita berfikir..
tapi disebabkan akal ni la..ada orang alpa..ada org yang bongkak diri..bermegah dengan kepandaian yang mereka miliki..

kenapa perlu ada orang yang macam tu kat dunia neyh...huhuh
saya dah banyak kali menangis sebab diperlakukan begini..
aku tahu, munkin aku bukan kawan y terbaik penah kau ada..
tapi sebenarnay,,,ak telah mencuba untuk menjadi sebahagian kawan kau..
tapi kenapa,apa yang aku buat kepada kau,.kau tak penah nampak..
aku sedih...terasa dan tak sangka..
tak sangka..kau hanya perlukan aku time kau sorang2..
tapi sekarang..kau dah ada kawan..kau lupakan kisah kita..

p/s: maaf entry emo sikit..tibe2 ak sedih gila..mula2 tak nak la cita kat sini..tp orang yang aku perlukan ada hal..disebabkan terlampau sedih sangat..aku pun story la kat sini..k la..ni la serba sikit yang jadi kat aku..korang???mesty ad y jadi kan..so samala kita..

No comments:

Post a Comment