I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 17, 2011

11 Februari 2011

Tarikh tu sangat memberi kesan pada saya..
knpe??kerana pada tarikh itu n pada pkul 2.45 am..
saya menerima mesej dari si dia yang berbunyi begini..

Mr AH :Saya xsuke pown, awak x paham, kesedihan, kekecewaan,keliru,
sakit yang saya alami..pew yang saye buat demi kita..awak dh hilanghak untuk buat keputusan..saya yang tentukan sekarang..ad perbezaan antara clash n amek masa..arap awak paham..kita tak clash..awak tetap dah berpunya..kita cuma perlukan masa..tunggu kepulangan saya ke pangkuan awak..jaga diri awak sebab masih milik orang..dan setia, jaga kehormatan....ingat..bye..

itula mesej yang terakhir yang saya terima dari dye..ok..saya tunggu dye dan saya masih tunggu si dia mesej saya..tak tahu kenapa?munkin sebab sayang kowt..huhuhuhu...

tapi tibe2...17.12.2011, pada pukul 2.30 am..saya online la facebook macam biasa..niat hati nie nak la usha page dye..try la cari2 nama dye..ok kuar la..then tekan la..tup..tup.. The page you requested was not found.....( tak tahu la nk kata apa la dlm hati..sedih tak terkata..saya masih menunggu dye..berharap dengan jawapan dye..tapi ni y saya dapat..kenapa??sya sedih sangat....saya masih ta bole terima kenyataan sebenarnya)..

p/s : Saya sedih sangat sekarang ni..:(

No comments:

Post a Comment