I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 3, 2011

Home!!

Hahahahha..saja je nak upload pasal benda alah nie..
padahal ta da kena megena pun..
tapi yang pasti..aku just nak gitau yang aku dh sampai kedah..
jadual ak tyme cuti..memang penuh..
yela..ramai sepupu sepapat balik..
so,banyak la yang kami plan...
so sesampai je aku kt kedah semalam..
aku trus tak rehat sampai la hari ni..
banyak aktiviti..dengan paklong aku nk bertunang la, reunion la n macam2 lagi..
tapi yang paling tak sabar..
reunion petang t..tak sabar gile..sebb dh lama tak jmpe dorang..
since aku form 3..so memang dh lama giler kowt..hhhehehhe

p/s: thanz to my honey bee..coz sudi hantar sayang...
i miss you..:)

my mum n dad: thnaz for my new handbag n shawl..
love you guys..

No comments:

Post a Comment