I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 20, 2011

Kejohanan Boling

Anjuran: PROSTAR Unisel Shah Alam

Tempat : : Megalanes Boling Plaza Alam Sentral

Tarikh : 11 Febuari 2011 (Jumaat) Dah lepas Dah

Masa : 3.00 p.m



Ajk kejohanan J

Hadiah yang ditawarkan

Berserta sijil,medal dan ada cabutan bertuah

Bersama orang kuat PROSTAR

Sepanjang menjalankan kejohanan ini memangla agak penat, tapi pape pun saya enjoy sangat2.. bukan selalu saya nak involve dalam benda2 ni, tapi sekali try memang best sangat2…macam2 yang saya hadapi, dengan 2 hari tak cukup tydo semata-mata nak event ini langsung dengan jayanya

Tapi alhamdulilah,segala yang di rancang telah pun berlalu,sumenya berlangsung dangan apa yang di rancang,.amin J

p/s : Hmm..hari tu jugak merupakan hari terakhir awak contact saya, dan lepas tu saya tak tahu ap cerita awak sampai hari ini,saya doakan awak baik2 je kt sana ea..still miss u


No comments:

Post a Comment